نماد سایت سید علی احمدی

عیدی به سبک استادی تغییر : زندگی شخصی و کاری

زندگی شخصی و کاری جدا
[

۲- بین زندگی شخصی و کاری تان فاصله ایجاد کنید

امسال تصمیم بگیرید هیچ فعالیت مربوط به کارتان را در خانه انجام ندهید. هیچ بهانه ای قابل قبول نیست چون این موضوع را جز خودم برای حداقل ده ها نفر از صاحب کسب و کاران در حوزه های مختلف پیاده سازی کرده ام که البته بیشتر این عزیزان نیز در شورع قرارداد باور به شدن آن نداشتند ولی امروز با مرور خاطرات گذشته باهم به این باور آن ها می خندیم.

قانون ۱۰۰ درصد

برای پیاده سازی این اصل باید از قانون ۱۰۰ درصد طبعیت کنید. سر کار واقعا کار کنید و در منزل واقعا در خدمت اعضای خانواده باشید. وقتی از درب شرکت خارج می شوید تمام مسائل مربوط به کار را فراموش کنید و تمام مسائل مربوط به ارتباط زناشویی خود را نیز پشت درب منزل جا بگذارید. خیلی غیرحرفه ای و زشت است که بخاطر فشار کاری با همسرتان بد باشید یا بخاطر بحث با همسرتان با کارمندان تان بدرفتاری کنید.

بیشتر کسانی که از وضعیت بد اقتصادی ناله می کنند از جمله کسانی هستند که در دفتر کارشان مشغول خوردن چای و خواندن روزنامه و چرخ زدن در اینستاگرام و تلگرام و سایت های خبری هستند. کسی که هدفمند باشد و ۸-۷ ساعت از روز را جانانه مشغول فعالیت باشد اصلا فرصت بهانه گیری ندارد و بدون شک موفقیت هم نصیب او می شود.

نتیجه مهم است نه تلاش…

از شما خواهش می کنم در محیط کارتان کاملا نتیجه گرا عمل کنید. آخر هر روز نتیجه فعالیت تان را در سررسیدتان ثبت کنید. اصلا مهم نیست چقدر تلاش می کنید، نتیجه فعالیت تان است که اهمیت دارد، پس روزتان را با نتایجی که به دست آورده اید ارزیابی کنید.

در مهمانی ها و جمع های دوستانه تان در مقابل وسوسه های درونی تان مقاومت کنید و سعی کنید به هیچ عنوان از کار صحبت نکنید. فقط از زندگی و معاشرت با اطرافیان لذت ببرید. تا می توانید دل اطرافیان را به دست بیاورید. هیچ وقت نگذارید کارتان در جایگاه مهمتری نسبت به خانواده و دوستان نزدیک قرار بگیرد. همچنین در محل کار روابط انسانی را بسیار بالاتر از سود مادی قرار دهید تا سود مادی بسیار زیادی نصیب تان شود و از سود مادی بی نیاز شوید.


خروج از نسخه موبایل