نماد سایت سید علی احمدی

فرمول تغییر به سبک استادی تغییر

فرمول تغییر

متاسفانه با تبلیغات هایی که مدام در تلویزیون و روزنامه و اینستاگام و … جلوی چشم ما هستند، همه به دنبال فرمول تغییر یک شبه، یک هفته ای و یا نهایتا یک ماهه هستیم. کسی حاضر نیست مساله را ریشه ای و با زمان گذاری درست حل کند و همه به راه حل های موضعی و موقت هستند به این امید که تغییر یک شبه را تجربه کنند. این باور فانتزی تا عمیق ترین خواسته های ما ریشه دوانده است. من به عنوان کسی که سال هاست روی موضوع تغییر تحقیق می کنم با قاطعیت به شما می گویم که فرمول تغییر فقط همین یک جمله است.

تو جز
یاد گرفتن و
یاد دادن
راهی برای تغییر نداری!

چرا این فرمول تغییر است

مغز ما به گونه ای برنامه ریزی شده است که فقط و فقط به آنچه می داند و ثابت شده است به نفع اوست عمل کند و من به شما تضمین می دهم که موفقیت شما دقیقا در چیزهایی که نمی دانید، پنهان شده است. پس باید یاد بگیریم.

اگر چیزهایی که یاد گرفتیم را با بقیه به اشتراک نگذاریم حالاحالاها تبدیل به رفتار نخواهد شد و اگر مرور نکنیم از آنجایی که به باور مغز ما این موارد بی استفاده هستند، به دست فراموشی سپرده خواهند شد. پس باید یاد بدهیم که چیزهایی که یاد گرفتیم تبدیل به رفتار ما شوند.

” اگر کسی چیزی دارد که شما ندارید، یا چیزی می داند که شما نمی دانید، یا کاری می کند که شما نمی کنید! “

با همین یک جمله و استفاده از فرمولی که خدمت شما معرفی کردم، در مسیر زندگی قطعا از بقیه جلوتر خواهید بود. اگر علاقه بیشتر به یاد گرفتن در خصوص تغییر عادت ها دارید و می خواهید با گودال هایی که باعث از بین رفتن برنامه ریزی ما برای تغییر می شوند، آشنا شوید، حتما محصول آموزشی فرمول تغییر را تهیه و استفاده کنید.

برای توضیحات بیشتر در خصوص محصول آموزشی فرمول تغییر کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل