نماد سایت سید علی احمدی

لیست بهترین کتاب های توسعه فردی که قبل از مرگ باید بخوانید

لیست بهترین کتاب های توسعه فردی

تعداد کتاب ها بسیار زیاد و عمر ما کوتاه تر از آن است که بتوانیم همه این کتاب ها را مطالعه کنیم. پس نیاز داریم که هوشمندانه کتاب ها را انتخاب کنیم. این لیست بهترین کتاب های توسعه فردی ای است که خودم تا کنون مطالعه کرده ام و هر کدام از این ها پر است از نکاتی که زندگی شما را برای همیشه دگرگون خواهد کرد. من هم سعی می کنم که سوالاتی که در این کتاب ها جواب آن را پیدا خواهید کرد را برای شما توضیح دهم. این لیست در حال به روز رسانی می باشد. پس پیشنهاد می کنم که هر از چندگاهی قبل از خرید کتاب سری به آن بزنید.

متن این کتاب ها کاملا مستقیم است و نویسنده من و شما را خطاب قرار می دهد. اگر به کتاب های داستانی و رمان در حوزه توسعه فردی علاقه دارید در لیست دیگری بهترین کتاب های توسعه فردی داستانی را برای شما معرفی خواهم کرد.

۷ عادت مردمان موثر : کتابی که همه باید بخوانند

فکر میکنم به تنهایی رکورددار معرفی و مجاب کردن افراد برای مطالعه این کتاب ارزشمند هستم. کسی در ارتباط با من نیست که این کتاب را به او معرفی نکرده باشم و تمام نزدیکان من این کتاب بی نظیر را مطالعه کرده اند. استفان کاوی نویسنده این کتاب در دل زندگی موفق ترین مدیران و افراد تاثیرگذار در جهان، ۷ عادت را شناسایی کرده که در هیچ کتاب توسعه فردی دیگری مطرح نشده اند. این ۷ عادت تمام زندگی شما را شامل می شود و با یادگیری آنها زندگی شما دگرگون خواهد شد.

قانون ۵ ثانیه : کتاب مخصوص مبارزه با تنبلی

نویسنده این کتاب خانم مل رابینز است. دلیل اینکه اول به اسم نویسنده اشاره کردم چون دلیل به وجود آمدن این کتاب جذاب و کاربردی، برخواسته از زندگی شخصی مل رابینز و دردسرها و بدبختی های او بعد از ورشکستی اش با همسرش است. اگر به دنبال یک کتاب عالی برای یادگرفتن انضباط شخصی و مدیریت فردی خود هستید، حتما این کتاب بی نظیر را در لیست مطالعه خود قرار دهید.

اثر مرکب : کتاب بی نظیر عادت سازی و تغییر عادت

دارن هاردی یکی از معروف ترین چهره های توسعه فردی جهان با این کتاب در ایران مطرح و مشهور شد. او رئیس مجله موفقیت جهان است. در این کتاب به زیبایی هرچه تمام توسعه فردی و موفقیت را به مانند دومینو وارد زندگی و کسب و کار شما می کند. ایده کتاب بسیار ساده است: ساختن عادت های کوچک مفید و حذف عادت های بد کوچک! اما حرف های حسابی دارن هاردی در کل این کتاب خواب را از چشمان شما خواهد گرفت.

سطل شما چقدر پر است : کتاب ویژه مهارت ارتباط سازی

پیشنهاد اول من به هرشخصی که زبان تند و تیزی دارد و باعث آزار کلامی اطرافیانش می شود مطالعه این کتاب است. این کتاب فوق العاده، کم حجم و با نثر روان و ادبیاتی دل نشین باعث می شود در عرض ۱ الی ۲ ساعت کتاب را به پایان برسانید ولی پیاده سازی تئوری این کتاب به تنهایی مهارت ارتباط سازی، حفظ و مدیریت ارتباطات شما را حتی با همسر و فرزندان تان را چندین سطح بالاتر می برد.

صبح جادویی : کتاب مخصوص برنامه ریزی صبح

هال الرود نویسنده این کتاب، اثری خلق کرده است که برای تمام کسانی که برای بیدار شدن تنبلی می کنند و یا نمی دانند در صبح افراد موفق و ثروتمند چه می گذرد، بی نظیر است. در این کتاب فوق العاده توسعه فردی، مجموعه ای از تکنیک ها و عادت های کاربردی برای تعالی صبح ها به شما معرفی می شود که با به کارگیری آنها به معنای واقعی در زندگی شما معجزه رخ خواهد داد. البته اگر نمی خواهید از خواب صبح تان کم کنید هم خواندن راهکارها و داستان زندگی هال الرود می تواند برای بهتر زندگی کردن بسیار الهام بخش باشد.

آیین دوست یابی : کتاب مرجع ارتباطات در جهان

در هر جای دنیا اگر صحبت از ارتباط موثر شود، قطعا اولین کتاب پیشنهادی اثر جاودان دیل کارنگی است. کتاب آیین دوستیابی در حکم انجیل کتاب های توسعه فردی در حوزه ارتباط سازی و مدیریت ارتباطات است. این کتاب را هر پدر و مادر، مدیر، کارمند، همسر و هرشخصی که در اجتماع زندگی می کند، باید بخواند. این کتاب دستورالعمل زندگی در جامعه و محبوب شدن است. راهکارهای ارائه شده توسط دیل کارنگی بسیار ساده، جذاب و اصولی هستند و با خواندن هریک از فصل ها بلافاصله می توانید در زندگی و کسب و کارتان به کار بگیرید. مطالعه این کتاب بی نظیر قبل از مرگ واجب است.

اسرار ذهن ثروتمند : کتاب بی نظیر افزایش هوش مالی

۷ قانون معنوی موفقیت : موفقیت با طعم معنویت

 

خروج از نسخه موبایل