نماد سایت سید علی احمدی

عیدی به سبک استادی تغییر : حرف حساب در سال جدید ویژه کسب و کارها

حرف حساب کسب و کارتان

 

مطالعه نکته اول :

از نو شروع کنید


بی مقدمه و مستقیم بریم سراغ حرف حساب

درسته که سال جدیده اما اگر سال جدید با اتفاقات جدید و تغییر در زندگی شخصی و کسب و کارتان همراه نباشد هیچ تفاوتی با روزها و سال های گذشته ندارد و هزاران هزار آرزو قشنگ و شادباش های پر رنگ و لعاب کپی شده از این و آن هیچ تاثیری در زندگی من و شما نخواهد داشت. در واقع به گفته انیشتین این حماقت است که دقیقا همان رفتارها و اعمال سال گذشته را امسال تکرار کنید و انتظار نتیجه ای متفاوت داشته باشید.

اما به شخص شما تبریک می گویم! چون قدم اول را برای ایجاد تغییر برداشته اید. مطالعه این کتاب اولین قدم برای خلق سالی متفاوت برای شماست. قطعا سال های گذشته از من و از این کتاب خبری نبوده است. با وجود همین تفاوت اساسی از همین لحظه منتظر خبرها و اتفاقات فوق العاده ای که در کسب و کارتان رقم می زنید، هستم.

قبل از شروع از شما یک درخواست بسیار حیاتی دارم!!

دوست عزیزم این کتاب فقط برای خواندن نیست! اگر قصد دارید فقط آن را مطالعه کنید از شما خواهش می کنم که همین الان این صفحه را ببندید چون هیچ ارزشی ندارد و فقط خاطره من را در ذهن شما خراب خواهد کرد که کلی حرف زد ولی هیچ کدام نشد و کو اون تاثیراتی که می گفت؟!؟

اگر به دنبال نتیجه و تغییر هستید، باید از تمام مطالب استفاده کنید و مثل اکسیر وارد کسب و کارتان کنید تا از نتایج به دست آمده حیرت زده شوید. استفاده از محتوای این کتاب مستلزم گرفتن تصمیمات جدید و اقدامات متفاوت در قسمت های مختلف کسب و کار شماست.

پس اگر قلم و کاغذ برای یادداشت کردن تصمیمات جدید و نو در سال جدید و نو برای کسب و کارتان ندارید، همین الان خواندن این کتاب را متوقف کنید و بعد از آوردن قلم و کاغذ مطالعه را از سر بگیرید.

اگر این کتاب را پرینت کنید و در کنار صفحه و پاورقی تان نوت بردارید تاثیر محتویات این کتاب را چندین برابر کرده اید.

این نکات چکیده و در واقع شهدی از تمام تجارب و مطالعات من به عنوان مشاور کسب و کار و مربی موفقیت در زندگی فردی و کاری افراد است من به شما قول میدهم اگر فقط و فقط ۱۰ نکته از این ۴۰ نکته ناب را در سال جدید رعایت کنید و در کسب و کار و زندگی تان به کار بگیرید برای زندگی و درآمد شما اتفاقات باورنکردنی ای رخ خواهد داد و معجزه را تجربه خواهید کرد و شما هم به راحتی می توانید با استفاده ازین نکات در سال جدید مثل عزیزانی که در حال حاضر مشغول همکاری با آن ها هستم

استاد تغییر شوید نه قربانی تقدیر…

خب ؟؟ قلم و کاغذ آوردید؟!

شروع کنیم ؟!



خروج از نسخه موبایل